We hadden de tablet al bijna 1 jaar en toch kregen we het voor elkaar om ook in deze nexus 7 tablet een barst te krijgen. Hij zat er opeens, waarschijnlijk door onzorgvuldig gebruik. Soms kun je gewoon verder op je tablet met een barst maar dat was nu niet mogelijk. Het touchpad boven de scheur deed het niet. Dit keer kozen we voor het gemak van de Asus-Nexus reparatieservice . We wisten niet of het binnen de garantie zou vallen, maar we zouden het wel merken of we moesten betalen voor de reparatie of niet.
Versturen ging heel makkelijk
Nadat ik op de website een reparatieverzoek had gedaan, kreeg ik een e-mail met zeer duidelijke verzendinstructies. Je moet bijv. een kopie van het bonnetje en de oplader in de doos doen en het is handig als je de oude doos nog hebt. Ik moest de tablet ook terugstellen naar de fabrieksinstelling. Vooruit dat ook maar gedaan. Nadat ik had gebeld om een ophaalafspraak te maken, stonden ze binnen een uur voor de deur. Ze waren zeker in de buurt, maar wel heel prettig.
Hij doet het weer!
Op 24 oktober ging hij met de post mee en op 5 november hadden we hem alweer in huis. Zo snel kan het gaan. We hebben nog geen factuur ontvangen dus waarschijnlijk viel het binnen de garantie. Extra fijn!